Hundeclub

Matti

New member
15. Okt. 2008
8.350
0
0
Hi, ehm, gibt es eigentlich auch Hundeclubs in der Umgebung Basel für Mischlinge/ Strassenhunde??? Weiss jemand etwas? Denn Rassenclubs kann ich echt nicht gebrauchen.

Was möchtest du denn machen mit deinem Wildfang?
Sport oder einfach in ner Spassgruppe?

Spassgruppe! Obwohl er für Agility sehr geeignet wäre, aber wenn dann eh erst später, im Moment könnte er das noch nicht. Zu ungestüm ;) .

Agility geht auch wenn dein Hundi noch etwas ungestüm ist. Umso besser für ihn weil er sich da mal richtig auspowern könnte.

Für SaniH, IPO usw. hätte ich dich mal auf unsern Platz eingeladen (Eptingen).

Agility ist wieder nicht so mein Fachgebiet aber einer kenn ich in Itingen und ehm da gibts doch noch ein Verein der heisst Lainezupfer oder so das sind glaub au agility-lüt (ächt vo Biel-Bänke) ! :)

Und echt das wägem ungestüm si, du wirdsch dich no freue und wundere wennd mich mit mim Hundi kennelernscht. Das isch so öppe s zappligscht woni mir cha vorstelle (genau drum schaffi mitm, no ischer au ruehiger und usglichener), drum würds dim viellicht au ganz guet gfalle und er lernt sech denn au guet z konzentriere i dere Zit... doch würdi mir mal keini Sorge mache! :)

Ja, gang mal uf www.skg.ch dert sind alli vereine ufglistet... Und viellicht magsch eifach mal es paar plätz go aluege...

Ehm, mega lieb öii Antworte, abr chöitermer bitte mau d Abchürzige erklärä??? I begrieffe ke einzige *schäm*.

U Sandflo, i fröiä mi o ufe Spaziergang u du wirsch feschtsteuä, dasses no was hibbligers git wie dinä ;) (obwoui muess zuegä, dasses scho viu viu bessr isch worde sitm Aafang, abr trotzdäm).

Bi mir isches au scho besser aber ehmmm jaaa noni dr Perfekt Hund zum mittem z Basel in dr Miiti es käffeli go z ne!!! :)

Aber ebe wie gseit wener hibbelig isch isches eigenltich genau z richtige mitem öppis tolls z schaffe...

Wennd uf dr SKG site bisch gosch uf SKG-Mitglieder und denn Lokalsektionen!

Und gfunge?

tip top was will man mehr :D

bin au bi dere sektion mitglied plus im retrieverclub

Ich bin nur im Rassenverein. Trainiere aber noch privat bei jemandem.