Sch

Rebecca

Erfahrener Benutzer
19. Nov. 2008
986
2
0
Ich wünsch euch allen schöne Ferien und stellt in dieser Zeit bitte das Forum nicht auf den Kopf :D mir gefällts hier.

Also bitte keine "Mister- Wet-T-Shirt- Conteste" und auch keine Ballermann-Song Castings, nicht bevor ich wieder zurück aus dem Urlaub bin :D

Bleibt brav und geniesst die Tage mit euren Vierbeinern, liebe Grüsse die Rasselbande "on-the-road"

baouyrvtxz7uoa4mk.jpg

@Rebecca euch wünschen Shorty und ich super Ferien und geniesst Sie.8) 8) 8)

Wir sind auch ganz Brav wie immer . :D :D :D

hihi... schöne ferien! :D

so leute! und wer organisiert jetzt den wet-t-shirt-contest? :D chchch...

Oh ja, ä Wet T-Shirt Contest... das sötts bide Mister Schweiz Wahle mau gä *ggg*.

Nei Quatsch, i wünsche dir ganz ganz schöni Ferie. Gniesse u entspann di guet!

Wunderschöni Ferie und gueti Erholig!!!

Aber ich wött au Mr-Wet-T-Shirt...... Lechz.... ;)

Wir wünschen euch suuuperschöne Ferien!!

Und zu Niina & Schnegge: Hebed de Latz, de Bruun mitem elendlange Name isch wohl de Schönst gsy! Aber nei, mier Schwiizer wähled NIE die Schönste :D

Ja Jessy du hesch rächt... mir wähle würklech nie dr schönscht. U äbä, dä jetzt isch nid schlächt, abr zuuu soft. Die söuä nächscht Jahr mau ä richtig guete härästeue. Männlech, bruuni Haar, es kantigs Chini (Kinn für aui nid Bärner)... är söu usgseh wie dr Adonis früsch vom Bou wäg... Jap, das wär öppis ;) . Uh, abr mir chöme dank mir ja ungloublem vom Thema ab, sorry!!!

niina das mitem zu soft gib der recht! er git sich ide öffentlichkeit wükli so.obwohl er privat eigentlich garned so wer! voll strub!!