Wir stellen uns vor!

Matti

New member
15. Okt. 2008
8.350
0
0
Mir steue üs vor (ändlech):
Mi Schatz dr Matti isch öppe im Februar 08 gebore und am 10tä Ouguscht zu mir cho. E Kollegin hetne diräkt vo dr Strass ds Süditalie ufgläsä, ids Outo packt u zu mir gschmugglet. Hetmi drmit sehr überrascht und extrem überrumplet. Mi Chliini isch abgmageret u voukomme vrstört u vrängschtiget gsi. Abr mit viu Liebi u Vrtroue u viu viu viu Närve isch aues guet cho, mir si überglücklech zämä u hei viu Spass u ab und zue dänk o Ärger, wies haut so isch. Schwierigkeite heimr ab und zue immr no, är isch haut ä vrdammte Sturchopf ;) .

Gglg
Niina u Matti

P.S. dört vo mi Schnuff uf dr rote Decki liegt, das isch ds auererschte Föteli woni vonim ha gmacht u gliichzytig eis vo mine Lieblingsbiudr.

Anhang anzeigen Matti.jpg

Anhang anzeigen Matti u Ig.jpg

Anhang anzeigen ds erschte Biud vom Matti.jpg

Hüt hani dr Matti genau äs Jahr!!! Ds glücklechschte Jahr vo mim Läbä!

P.S. A Däm Thema gsehtme sehr guet, wie dassech ds Forum gwandlet het... i bi dennzumau noni begrüesst worde ;)
P.P.S. Mi erschti Post strotzt ja nur vor Naivität *ggg*

Gratuliere zu eurem 1 jährigen Jubiläum! :D

Und übrigens noch herzlich Willkommen! :p

Hei Matti, habe dich kennen gelernt...du bist ein feines, süsses Kerlchen und hast dich ja toll entwickelt...ausser, wenn jemand an Niinas Rucksach will :D :D :D :D :D
Alles Gute zum ein jährigen Jubiläum und lass dich von Frauchen etwas verwöhnen =)
Schlaber von Ghiro

hallo niina,auch ich habe auch beide kennengelernt,und wie ich dir schon geschrieben habe finde ich euch beide einfach top!!!
gratulation zu eurem 1 jährigen=)

Au mir gratullieret herzlich zu Euem Jubiläum!!!
Alles gueti Dir und am Matti vo ganzem Herzä
Floyd, Nayeli und Veronica

Hallo Niina

wir zwei Shorty und ich wir Gratulieren euch zu euerem 1 Jährigen Beisammensein
und das ihr noch viele Glückliche Jahrenzusammen erlebt.

Sag mal ist Matti eigentlich eine Schlaftante ? :D :D :D

Neee nee Nelly, am Klöntaler see ist er rumgeflitzt wie ein spannts Federli :]

Schlafend halten sie hald besser hin zum Fotos machen :p

Genau, Föteli wo dr Matti mau nid schlaft gits säutä u wenn sisi vrschwumme ;)

Merci für öii Glückwünsch!!!