Forums Ausgang!!

Also nun steht alles fest...ich habe für 20 Pers. im Goodies Regensdorf Reserviert!

Sa.6.Juni! um 21.30 Uhr!

Ihr habt die Möglichkeit zu tanzen, Shisha zu rauchen und gemütlich auf den Sofas zu sitzen...

hier der Link vom Goddies:

http://www.goodies.li/index.php?n=musicbar

Ich, hehe und mein Bruder

Simi (Loony) und Kolleg oder Bruder

Jessy (Caffy)

Mary-Jane (Mary-Jane) mit Bruder

Carla (Carla)

Niki (el-wisley)

Niina (Niina und Matti) evtl. mit Freundinn

Stephan und Freundinn

Alessandro und Tamara

So wies im Moment aussieht, kann ich wohl doch nicht kommen. Ich liege seit 3 Tagen krank im Bett und es wird von Tag zu Tag schlimmer statt besser.

Hähä... de hätti doch dr Suuri Moscht hüt söuä trink, womr d Nadine fäuschlecherwiis statt Süessmoscht mitbracht het.

I gugge, abr i ha hüt 4 Dafalgan müesse schlücke, für dassis überhoupt ume Egge i Coop gschaft ha. I latsche die 5 Meter uf ds Klo u bi när richtig atemlos...

Wää Absinth :D a Kollegin hät ab und zua a FLäscha dabei und alli wo davo trunka händ spinnend danoch komplett und bi ihna killts eher d Erinnerig als d Vira :D

Na dann Prost Kollegin!! Unser nationalgetränk wäre eigentlich Vodka aber Absinth hat mehr Prozent... :D

Der Herkunft meines Hundes zuliebe steh ich ja auch eher auf Tequila!
Mi Corazon Tequila!!!!!!!!!!

Scho mau was vo Skyy Vodka 90% ghört? Das brönnter aues wäg, vrdampf abr leidr scho im Muu (gfüusmässig ämu)

Jaa okee aber Salmiakki isch immerno ds beste!

Item... Du chunnsch au!!

isch im Summer voll Trend gsy, i jeder Stadt.
Mer trifft sich und suuft eifach.. glaub so igenwie gahts ;)

Hahaha nei die Zit hani hinter mir :D Hange a mim Autopermis... :D

Ha grad äs Telefon vor Nadine becho. Sie drücktmr d Sira Notfaumässig uf ds Oug. Da Jacqueline hetere aaglüte (ds Mami vom Michel wo gstorbe isch) u bittetse drum, dassi am Samstig morge zu ihre losfahrt über ds Weekend. U sie cha d Sira leidr nid mitnäh. Somit isch dr Usgang definitiv gstriche. Mööönsch... aber der nächste kommt bestimmt, odr??? So nächscht odr übernächscht Monet???

Also mi Brüetsch isch Notfallmässig bim Zahnarzt... es riese Loch!
Dr Kolleg het ja jetzt au es Hundi und chunnt nid...

I chume also elei!! Jupiiie! Sber es wird glich lustig!!! :D

Loony:

fährst du danach wieder Heim oder bleibst in ZH bis zum Treffen morgem?

Bisher hatte ich vor nach Hause zufahren. Aber jetzt muss ich schauen wie fit ich bin. Alkohol trinke ich ja eh kaum... 1 Eve Bier reicht mir.

Muss noch schauen. Meine Tante wohnt in Regensdorf. Könnte auch bei ihr übernachten.