Hallo...bin neu...

Willkommen Robina!
freuen uns ja schon auf deine Beiträge!

Aber wie bringsch es in Avatar?
Det schtat es dörf nid grösser als 10kb si ????
*Hä?*

S gat jetzt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Fast vergessen...

@Flyna: Ich vermiss dich au scho jetzt ;( ;( ;( ;( ;(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ich dich au, ich glaubs fascht nöd, mir gsend eus nur no 2 Wuchä und du bisch jetzt au no chrank.;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( Ich vermissä dich so.
Aber zu Glück gits das Forum.=)

glg Nadja und Fly

PS: Ich han s Avatar jetzt au chönä in tuä. lach

Ja, du häsch so rächt!!!!!!!!!!!!!!
Genau gseit händ mir nur no 7 Tag mitänand!!!! ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Aber zum guetä Glück gits das Forum, Feriä und dä Zug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hdmgusssssssssssssssssssssssssssssllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!
Jetzt machts dän bi dir *hä?????* :D :D :D

Dän isch ja guet :D :D
Oh mann ich säg dir am letschte tag da hül ich acht lektione durä!!!!!!! ;( ;(
Aber ich muss dich eifach no gnüsse solang i dich no han!!!!!!! =)

Da will ich mich doch auch gleich anschliessen und Euch herzlich willkommen heissen.

Viel Spass im Forum!

Ach miri, ich weiss no gar nöd wiä das ohni dich wird. :eek:
Aber nimsch eifach gnuäg nastuächli mit, gäll:D

Hdmmmmmmfgul

Nadja und fly

Ha,

Nastüechli am *Grifesee*?
Hi,hi,hi,hi,hi,hi...de bühlman isch ja sooo blöd!!!!! Seit grifesee stat pfeffikersee...und git geografie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Aber ich chan ja in es blatt schnüze...*Scherz*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du bisch sonän komischä Vogel. :D :D :D :D :D
Ab dir chönt mer sich kabut lachä.

Hi,hi,hi,hi...

Ich mich a mir selber au...hihi...*Scherz* :D :D :D :D :D
Nei aber wän mir d nastüechli vergässed dän wärs ä möglichkeit...ich mein besser als eusi chleider verschnüze :D :D :D

Hi,hi...

PS: Komischä vogel?...wohl eher es huen...hi,hi,hi...

Hey Ihr 2 Hübsche....

Chönted Ihr Euen "private" Dialog nöd bitte per PN dureloh.... ;)

Finds ganz ehrlich es bitz müehsam, well i immer go go luege, wer neus gschriebe hät und was und denn isch es so e privati Konversation....