Lucy Schatz

Du und de Orka wend jetzt also gsponsored werde vo de Robidogseckli?? :D :D

Nimm bi jedere glägeheit massewies mit!!!
:D :D :p :p :p (bi eus mussmers ebe uf dä Gmeind go hole, wän ich amig det gsi bin, häts kei meh im Gstell!!! 8) ich wars nicht!)

Damit ich au ja immer gnueg dihei han!!! :p

Sogar ide Usgangshose han drin... ;)

Hihi Michelle, da bisch nid die einzigi, i ha o immr d Hose vougstopft mit Seckli u ir Handtäschä äuä no öppä 20 Resärvä ;) .

hö? warum muäsch du diä dän uf dä gmeind go holle? händ iär kei so robidogs? suscht chunsch bi eus zdübi go chlaufe merkt keine 8)

Bini aber froh dasi nöd die einzig bin!!! Chum mer amig schochli doof vor!! ;)

Sit dem Jahr gits bide Neubaute Robidog, susch häts bi eus nur Chübel, aber kei Säckli!!!

Frög mi nöd was da wider überleit händ!! ??? !!

ja guät fällande isch halt scho seehr chli, ich han in fällande drü jahr gschaffät ;)

genau so Lüüt magi nid, wo ewigs dRobidogs usruumed. Und wenn ich mal eine vo det wet, häts wiedr keini meh. :D

Aso mier holeds au immer uf de Gmeind, eifach grad so Rollene.
Gratis, und praktischer as ewigs bi de Käste go uuftanke zgah..

& dass es no ganz passt : Freut mi soo für die Chly :)

Ja aber grad richtig See häts sooo viel Lüt wo mitem Hund gönd go laufe .. also da hetets schochli chöne Studiere!!!

Hihi... leermache duni dä chaste nie... nur halbe!!! :D

@Orka
Nimms nöd Persönlich das die doofe 2 Beiner über dich Lästered Viiiel esse= Viiiiel Gagga!!
Gäll Süesse!! ;) ;)

da musch kei Angst ha... das isch dem no so glich!! Wändem seisch daser Stinkt, schwänzlet er!!

:p

Ah ja bir Loony bruchi mängisch au 2 Säckli!!!

Bim erste Mal hanis chum glaubt!!

Ich bin ebe Umweltbewusst, mine langet eis füres halbs Jahr! :p :p :p haha

Ja du chasch dini doch selber nähe! Us eim Sack gist 4 Säckli! :D :D :D :D :D

Ich han hald nöd so Dumbos als Hünd, ich muss au näd nähie mir langet die chlindste Minigrippseckli! :p :D :D :D :D :D :p

Das isch doch super... die chasch wenigstens guet verschwinde lah und die falled au nöd soooo uf... bi mir wüssed immer all grad wases isch!!! :p

@Shiva häsch ä PN!

Ha gar nid gwüsst, dass es so chlini Säckli git im Fau!

I hätt zum Teil gärn grösseri Säckli...

Guetä Morgä Ariva

Ich finds esoooooooo toll, dass sich d'Lucy so wohl fühlt bi Dir, han scho mängi Tränä wäg ihrem trurigä Schicksal vergossä.....
Ich würd sie so gern näh...aber will ich schaffä bin ich glaub nöd dä geeigneti Platz für sie.... sie brucht so viel Liebi und ich möcht eifach, dass es ihrä guet gaht. Zum Glück häsch Du sie ufgno... und so chan sie bis sie en neuä Platz findet ganz viel schöni Erfahrigä sammlä....
Du chasch sie nöd selber bhaltä, gäll???

Min Fründ und ich händ lang sThema 2. Hund gha ... und mir händ eus dän dägäge entschiede!!

Da min Sohn erst 2 isch und ich mitem Orka wett schaffe (Begleithund, usw), chunt das für eus nöd in Frag!

Vilicht ines paar Jahr, aber im Moment leider nöd!

Hallo zäme

mir händ i de gmeind soooooooo vilie robydog
aber benütze düens trozdem nüd allzuvil hündeler.
und deswege gits viel lämpe mit de bure ,
was ja au sehr verständlich isch drachömed immer die wos immer ufnämed. X(

Grüssli a alli Shorty und Nelly