Military KVO Langnau

so, nun haben wir auch die schriftliche Einladung erhalten und sofort einbezahlt - wir sind dabei in Langnau :D

wenn träffe mir üs eigentlich am 30. Mai für Langnau- und wo?

Hallo zäme, isch für mich au ok. 08.30 ufem parkplatz, hoffe dä isch ned allzu riesig, damit ich üch gfinde :D

han am sonntig grad nomol zit z üebe.gange uf rotheturm as 4 stündige Military :D

@murmi, candy: ich weiss nicht, ob ich morgen kommen kann:-(. silver hat vor einer stunde eine allergische reaktion gezeigt, wahrscheinlich ein bienenstich. beide augen sind fest angeschwollen inkl. der schnauze. wir mussten dann notfallmässig zum tierarzt. silver ist zwar wieder der alte und die schwellung geht auch langsam zurück, aber ich möchte das erst morgen entscheiden. der tierarzt meinte, morgen sollte alles wieder wie immer sein. silver merkt man zum glück nicht viel an :)

...armer Silver...Ghiro ond ech wönschid der gueti besserig !
Muesch halt ned emmer Müsli sueche :D (nur spass)

Werd schnell weder gsond

oje wünsche em Silver ganz schnälli und gueti Besserig - i hoffe dir chöit morn glich cho

Candy het das ou mol gha, het vom TA no e Spritze übercho und nach öppe 3-4 Stund isch alles wieder OK gis - hoffe bim Silver geits de ou so schnäll

wau, was hesch för Fleisch gno...so gods em Silver natürlich schnell weder guet :D
Wie lang hed be dim Bachofe dured?

chalbsfleisch :D . hed nüd anders gha uf die schnelli :) . jo öpe 3 stund, hans am 5i ine da