Gedankenfetzen...

@Shiva
Für chinder muess me sich halt amigs chli verbiege. ;) De het sie im Spital wenigschtens e Beschäftigung.
D nichte vo mim Fründ händ au e Nintendo DS und wünsche sich sithär immer Schpieli uf Wiehnachte und Geburtstag... würd nä scho au lieber öbis anderschts Chaufe, abr ebä...

JUHU!!! Ich Freu mi riesig!!! Gang hüt nach em Schaffe e Fründin mit ihrem 3 Tag alte Sohn im Spital go psuechä!!!!!

:] guets mörgeli shorty und ich gönd gli go sunne gnüsse und e chli in wald go umeschtöbere

die händ e soviel bäum abgsägt wo gönd au al di vögeli hi aber mir zwei

mir chönd det gueti verstekspieli mache .

PS: Priscilla die chnoche sind den gut acho bi de Shorty eine isch scho wegputzt. :D

Baum11.jpg

:( Ich mag nicht Auto putzen, aber die Regenwürmer auf der Fussmatte fragen schon, wann endlich angesäht wird!!!

@rockolaelephant
welche, diese Kleinen Weissen mit Poulet, meine liiiiieben dii!

Ich han hüt zmitzt im Morge dankme Gspräch en mega Push gha und kurzerhand de Rest vom Tag frei gnoh, und so mit de Luna 3h ga spaziere..

Und ich cha nid verstoh, wie mer SO respektlos mit Tier cha umgah *kopfschüttel*

Das nützt nix :S die werden sofort wieder eiskalt. Das kommt aber nur vor wenn ich am Pc bin da werden diese Finger ja eigentlich nicht gebraucht

und ein Kirschistei-Kissen? Das wärmt länger!

Und sonst ab ins Bett!!! >mach ich jetzt auch! Gute Nacht!

Lol jetzt sinds plötzlich warm. Dafür die Nase kalt. Das soll mal einer verstehen.... :D

Gute Nacht!

Mann will nach draussen das schöne Wetter geniessen! Aber nein ich muss in der Apotheke sitzen und arbeiten... X(