Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
das isch fast miner oma passiert. en scheich oder wases au immer isch gsi het mini oma wosi na jung isch gsi welle tusche geg 100 kamel oder so. min grossvater het sich recht möse duresetze
Bin total aufgeregt, habe heute Nachmittag ein zweites Tiertelepathen-Gespräch...
Wollte immer, dass Ghiro ruhiger sein kann zu Hause, seit kurzem ist er sehr ruhig und ich sehe an seinem Blick, dass er nicht ganz glücklich ist...
ich muss mir Gewissheit verschaffen....
Hatte schon mal ein Gespräch, und es war faszinierend, mit Ghiro zu sprechen
@Luna
D Tante vo mim Fründ ich mol in Ägypte gsi mit ihrem Maa zemma. I will dir absolut ned d Vorfreud neh aber es ka sii dass du i gwössa sacha eifach ignoriert wirsch. Im Taxi hät sie gseit wo hi dass sie wennd. do hät dr Fahrer so tua als hett niamert was gseit. erd denn wo ihra Maa gseit hät sie wellend döt und döt hii ischer losgfahra. Genauso bim Essa bstella. Er hät für sie mitbstella müassa well suss hänsi sie eifach überhört. I will dir doch absolut kei angst macha und i weiss ned wia lang es scho her isch wos döt gsi sind aber eifach ned dr Kopf hanga und d Feria dadurch versaua loh. Lohsch hald din Maa kli meh macha
Nelly, das Ding het gest echt gstresst! Isch ewigs id Schiebe gfloge un hät immer so klöpft, uu lästig. Aber töte chani das ebe denn au nid so eifach
Und Jade, das isch so.. Mier sin vor es paar Jahr det gsy, aso ich, Brüeder, Muetter & Tante.
Sie hän eus eifach id Läde zerrt und eus Hüet agleit, sTaxi isch as ander Änd vode Stadt gfahre wil de Fahrer nid richtig glosed hät etc..