hallo zämmä

hihi das mitem wecke kenni igendwie lach, dElia stubst mi dä gäng mite chalte nase und schlaberet mi mal voll ab bääääk und den luegt sie ja gnau dasi mi alege, sie gitmer sogar dchleider, ou wenis gar nid wett alege hihi

vvovv also chunnt kein vo euchnä hüng ufs bett??
ig hans ihrä so biibrocht das sie nid uf mis bett darf aber sobald ig schloof chunnt sie glich :rolleyes:

isch aber hammer das sie dir d chleider bringt, find i cool :D

ja mue amigs ou grinse, aso ihre gschmack isch scho speziell, igendwie mega farbig hehe. aber i lobe sie glich, will das guet isch wenn sie mir sache git. nei sie macht das nid aber sie lit gärn mitem chopf uf de Madratze.

isch mega härzig jo..
villech macht das mini halt vvills büsi ufs bett darf und sie nid, aber halb so schlimm missgschick gits immer, am afang hett sie mol mis büsi übers bett gjagd, hett mr mit dä chrallä grad in hals gfitzt, bluetigi sach das föteli lad ig aber nid ufä :D

Därfsch mer din Hund susch gern die Wuche uslehne!!
Miini weckt mich NIE, vorher wür sie is Huus mache.. Und ich sött die Wuche eigetli ade Maturarbed schriebe, nur schlaf ich amel bis am Mittag will mich niemer weckt und ich de Wecker amel abstelle., ;)

Doch, dr Matti schlaft uf mim Bett. Immr schön a mi härädrückt... abr är weckt mi nie. Obwou i nid mau bös wär, Hünd u Chatze dörfe mi zu jedere Tages- u Nachtzyt wecke, nur aui angere ja nid.

Dani, ha gar nid gwüsst, dassd äs Büsi hesch... und oh doch, das Föteli wei mir gloub aui gseh :D .

hehe jo also vvill i genau veiss das sie mir d vvohnig sünsch vollpisst stohn i halt uf, aber mol ganz ehrlich, schloofä chasch vvenn tot bisch oder am ändi :D

mis büsi isch näbe mim hundi mis ein und alles, darf ig vorstellä:mozart 2,5kg kampfgvvicht verdammt scharfi chrallä und mis absolutä müsli :D

nee ninäli, zeig das doch nid do inä, han eh schu viel z viel föteli up ;)

1701.jpg

Jö, hübsches Büüssi...
U hei wägde Föteli... de chunnts ja uf eis meh odr weniger o nümme druf aa ;)

jöö guets chätzli hehe

ohh i chas foto gar nid aluege, gseh nume es chrüzli

ja chätzli müend scharfi chrälleli ha hehe und scharfi bisserli, het mini ämu gha. jööö chätzli sind efach so tolli tier juhuu jetzt gsehni sfoto jöö

Ach, mir si doch aui gnue aut für Bluet ds gseh. Schüsch schriebsch obedra haut no FSK 16 odr so ;)

coool, das gseht richtig coool us hehe als wärsch vo dracula bisse worde lach

Muaha... bi däm Biud chunntme doch glatt uf angeri Gedankä... :p

Für aui mitere vrsoute Fantasie: Da si dänk Vampire gmeint...tststs

jo genau, ha au dr gedankä gha beidi näh und neumä iisperrä ganz genau :D

naja gseht schu so us aber i bi sicher bim dracula brennts nid so vviä bim schmöözi =)autsch...