hallo zämmä

böhsi komischi fraue tss tss tssss... :]

uf jedä fall hetts drmitt gäändet das ig usmenä schock vervvachä bi ufgstandä bevviesföteli gmacht und vvieder go pennä aber ufm sofa :D

10min spöter hetts vvieder gräblet, ufgstandä, pflanzä ufghebt, beidi fräulein in garte usägschossä und vvieder ufs sofa go pennä :D

Jöö, du häsch ja würklich äs härzigs Büssi.
Aber ich heti glaub s glichä gmacht wiä du, ich hets au eifsch verrusä gstellt und wär go witer schlafä. :D :D :D

glg Nadja und Fly

I wär gloub eifach ufem Bett ghocket, hät ä Rundi gfluechet umer gliichzytig eine abglacht... d Sira u dr Matti höntere mängisch o übr mi übere... jeeez. Vorhär o dr Rookie, wonr no uf ds Bett het dörfe.

äs isch nid so das i nid muäss drüber lachä :D

aber diä chrallä vo dä chätzli duän halt eländ lang vveh X( :D

hihi den vergissisch si ganz sicher nid hehe mi hät mal mis erste chätzli kräblet da bini öppe 5 gsi, und sie het so fest kräblet dasi hüt na e narbe devo han und me die guet gseht, aso vier strichli hehe

jo also dr schmözi hett mi jo nid vvellä verletzä älvvä nur s nobi :D

narbä sind guät kei angst ;)

nina cha dini links nid aklickä

ja narbe si nid schlimm, ha hufewis devo und jedi het iri eigni gschicht, da bruchi nid mal tatoos :D

ig o nid ?(

Jup, u är isch drbii meeega chlii. D Haar wäg u dr Mithras wär nur no ä Drittu so gross.

Ah u mittlerwiile scho 11i... ä autä Maa... u trotzdäm no soutolerant am Matti gägenüber wenine ga go bsueche. Är wohnt äbä leidr bi mim Mami u i gsehne nid so viu ;(;(;(. I hane dört gla, wüuer det sis Revier het u jederzyt use cha. Das hätter bi mir nid u würd somit düredräiä!

Merci!
Das Föteli het mini einti Schwo mau mit ihrere aute Spiugureflexcam gmacht... no us Papis Zyte. So, jetzt isches sowiit abgchüut, dassi de mau mit de Hundis cha usega, ohni das mir üs ä Hitzschlag hole... auso ab id Duschi und LOOOS (ah, vorhär no churz go iichoufe). Het öpper ä Idee, wasi cha go iichoufe wo biuig isch und aues abdeckt und ohni Schweinefleisch isch (auso mehreri Sache, i wünschemer vo öich ä ganze Iichoufszettu).

I lieb eura Dialekt :D d kollega und i händ üs a spässli erlaubt und us verschidena Dialekt und eigakreationa üsera eigena Dialekt gmacht xD

Auaaaaaa, han au so e Kampfchatz dihei...... und d Chery wo mir uf de Buuch gumpet amigs *hüstel*

also s nobi duät mi bim begrüässä amigs au schvver verletzä mit ihrnä chrallä resp vvolfschrallä vvenn sie ufägumpt und durägheit :D

irgendvvenn isch sense mit mir, vo dä eigenä huustiär umgleit =)