hund auf laufband

:) Jö härzig!!! De het bitz öppis vo mim "alte Hundi". hesch Facebook? Dört chönntisch Föteli vo ihm aluege. Aber er isch e Strossehund us dr türkei gsi und het entsprechend kei Rassezueghörigkeit gha... :)

Supi finds immer super wenn me mit sim Hund öppis macht egal weli Richtig sigs Agi, BH oder SH. Hauptsach me macht öppis, es gfallt am Hund und eim sälber...

ja ha facebook.
monika zumbrunn-tanner
weiss nid wi ni dr link diräkt chönnt inätue :-(

Also mine isch immer bereit weni was wott mache, das isch aber sehr rassetypisch, dr Mali isch immer bereit vorne drbi z si das isch au das woni sehr lieb a dere Rasse.
Gwüssi Hünd muesch jo schier usem Bettli locke dass si mit einem chöme cho laufe! ;) :p :p (hihi nume es witzli)

Aber weni nüt wott mache luegi au dass au er mal sini Ruehephasene ihaltet.

Hmmm mal überlege... Mine macht äuä eifach noni so viel wie dine... :)
Weisch bi mir sind no Liinefüehrigkeitssequenzli, schöns zruggbringe vor Bisswurst(funktioniert langsam), schnells AUS (funktioniert au hihi), konzentrierts absueche vom Quadrat, schöni Schnüffeltechnik usw. im Spaziergang inbegriffe...
Da blibt noni sooo viel Zit und Energie für grossi Kunststückli... De chli Hundebueb sell mal zerscht s Hunde ABC lerne no möche mer denn mit Algebra witer! :D

das heisst @rebecca du willst mir sagen, dass mein mali stress hat da sie nach 30min wieder fit ist???
in erster linie kommt es darauf an was es für einen hund es ist, wie trieblich hoch er läuft, welche kondition er hat, in welchen sparten du arbeitest etc.
klar wird deiner länger müde sein nach einem spaziergang aber malis sind nun mal super aktive hunde.
zudem wird nicht von dem laufband gesprochen mit welchem du dein lebenlang alle spaziergänge ersetzt sondern nur ne übergangs lösung und es geht da auch NUR um körperliche bewegung!

das foto über dem sprung sieht hammer aus=) was hast du vor, mit der jungen zu machen? ebenfalls agi?
war auch im agility aktiv dabei..sind bestimmt mal gegen einander gestartet

zur ursprungsfrage: ich halte nichts davon, hunde auf dem laufband zu trainieren. ausser wenn es kurzfristig sinn macht oder wenn es medizinisch notwendig ist.

ich war mit meinem mali joggen, velofahren, schwimmen etc. mein mali war trieblich so hoch, dass ich aufpassen musste, dass er sich selber nicht ins komma anstrengte. alles dosiert koordinieren.

Zum Thema trieblich hochlaufen...
Da laufen doch fast alle Malis ziemlich hoch im Trieb!! Ein Mali der nicht hoch im Trieb steht darf man doch fast nicht Malinois nennen!!! :D