Chihuahuababy

I hoffe däm Hüfeli Eländ geits glii wiedr guet! I drücke dir Priscilla fescht d Düme, dassd die Süessi wiedr ufd Bei bechunsch!

Sie hett scho 3 mal gfresse natürli Nassfuetter und schlöfelet jetzt im Bettli bi de Heizig! :)

Ohhh jö diä chlini süessi Muus.....
Häsch dä Omar alias Hakan scho chönä frögä wäg hüt Abig??

Nein, ich muess en glaub eh weg morn abig fröge, han angst das de chline zviel wird, aber ich lüt dir nacher no a!!

zeig mer lieber keis bildli, süsch verlieb i mi gad uf de stell... *seufz*

chum glaub au langsam uf de chi trip.. :]

naajj dia arm bona.. tuat miar richtig laiid...

@steffi du saisch es.. miar verrists amel fash ds herz.. sit i in dem forum bin bini richtig chi verliabt..
han dia hündli vorher scho gern gah.. aber ez.. ischs a puuri liabi.. aber besitza laider selber kaina :(

bin gspanne ufd Fotos!
Aber tönt ja scho besser, sit sie bi dier isch. =)

& es isch würkli so, sit ich da inne agmelded bin, findi dChis au viel süesser, bzw ich hans vorher nid eso süess gfunde..
Aber die LanghaarChis, soooo schnüggi. :D

Jaaa, unbedingt Föteli! Und i ha Chis o immr liebr, siti hie im Forum bi. Eifach, wüui ä angere Blick ufse ha becho.

Ja nacher chund mini Frünndin (el-wisley im Forum) dann machen wir zusammen Fotos, zum einstellen! ;-)

Hallo Priscilla

Ach nein schon wieder so ein armes Häufchen und wieder mal Menschen mehr die nicht wissen wie mit Hunden umzugehen, das macht micht echt traurig wen ich sowas höre.

Ich wünsche Dir ganz viel Karft und Geduld.

So dala, die Fotos wären gemacht, kann sie aber erst morgen einstellen geht nicht vom Laptop aus! :-(

Aber morgen seht ihr die Kleine!
Nicki (el-wisley) war auch meeeega geschockt!

Hoi zamä
Das Hüfeli isch keis Arms, wills jetzt bi dä Shiva glandet isch!!!! Döt hät sie s'Paradies!!!!!!!!!! Uiiiii freu mi mir gönd hüt Abig ja verbi go güggslä.... jetzt hoff ich nur, min Ma verliebt sich i diä chli Bohnä und dänn Juppih - dann sind es endlich drei!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Ariva

Mir sind leider nonig gsi, erscht hüt Abig, d'Shiva hät gseit es wär geschtert echli z'viel gsi für diä Chli was ich auch gfundä han... Morn wüssemer meh....
Wiä gahts dä Lucy??? Häsch scho öpper gfundä für sie?

ja das isch verständlich....

Dere gahts wunderbar... sie isch fräch, hät ä riiiiiiese klappe zwüsched dure aber mega verschmust und lieb...

Nei händ leider no niemert gfunde... pressiert ja nöd..

Hihi pressiert also nöd :D :D :D
Tönt fasch eso als würdisch sie gern selber bhaltä.... ;)

Sie frisst, frisst und frisst!!!!!

@Ariva, schreib nacher gleich eine sms! ;-)