Chihuahuababy

sälber bhalte nöd umbedingt ... aber lieber länger bi mir, däfür nacher dä richtig Platz fürs Läbe, als sie wider irgendwo aneschiebe und dän isches doch nöd definitiv... ;)

@Shiva, okey... ;)

@Shiva
Endlich hat das kleine Würmchen eine Konstante in ihrem Leben!
Und bald ist sie satt genährt. Glücklich ist sie ja wohl schon mit all deinen Hundis!

@Ariva
Hätte nicht Niina ein Plätzchen gefunden? Oder ist daraus nichts geworden?

@Beide
alle Hündelis dieser Welt können sich freuen, wenn sie von euch aufgenommen werden!

Hab mit ihr mal gemailt, haben uns geeiningt das die kleine zuerst mal zur ruhe kommen soll...bevor wir weiter schauen...
Und dies müssen wir ja auch noch mit Shiva ansehen.

Danke euch, das macht mir Mut!

Und übrigens hatt die Kleine Inci (schwester von Goldy+und Nayeli) endlich 1kg erreicht! ;-) )

Ich gestehe nun ein das ich ein absolutes PC döfi bin, gebe heute Ariva oder Veronica ;)meinen Fotochip mit denn ich schaffs absolut nicht die Fotos einzustellen!! *schäm*

da brauchst du dich doch nicht zu schämen ... bei mir gehts auch nicht immer... ;)

Hihi bin auch die absolute Katastrophe!!!! Zum Glück habe ich so nette junge Arbeitskollegen die sich mit ALLEM auskennen, die haben sogar mein Profil bei Facebook eröffnet - Schäm!!!!!

Seit ich Lucy habe läuft mir ständig dieses dooooofe Lied von Dj Bobo nach ... Chihuahua...

lalalalala Chihuahua...

echt nervig... X(

Oje! Hääätätätätäääää täääätätätätätä Chihuaua....

Horror!

Das Video ist ja cool!!!

das das chiwaua baby zur priscilla cho isch.. hätts würklich mega glüück gah..

dött chans ihra nu guat gooh.. en mensch mit sovil härz für die chliine.. besser chönnts nid siih..

s tuat aifach immer wider weh.. das es sovil lüüt git.. wo mainen si wüssendi alles über hünd und sigen di beschta halter.. und derbi glich kai ahnig hend.. :(

aber ez chans für di chli muus nuno ufwärts gooh... und wenn sie jo zur veronica chan.. het si sogar nu es ca. glich alts gspänli.. das isch supper..

Ja jetzt hoffet mir uf en Liebespfiel vo Amor wo zwüsched wo vo dä Emely bim Hakan ischlat.... Drucket Eus alli Dümä und Pfötli wo ihr händ!!! Und natürli müend au d'Nayeli und dä Herr Floyd iverstandä si....

veronica das machi.. i kriag in ca. 15 min au zuawachs..

zwor kai hund aber jo..

kriaga es meerschwili.. wo hetti sölla verschossa werda... X(

Oh je so gemein!!!! Wieso dänn das?????? Meerschwinli sind auch meeega süess.....
D'Menschä sötsch eifach abschaffä!!!

jo isch echt so..
es isch so es liebs.. und so härziig..

jo dia familia het ez nu no ais gah.. und hets nüm wela.. will dr sohn allärgisch isch.. und denn hends es aifach wela versüssa han den vo dem ghöört und gsait si söllen hüt nomitag miar bringa..
es isch ersh 5 johr alt.. und wunderschöön zaichnet..

isch nid normal.. was für es chlises tiar herz manchi lüüt hend..

Nei so Menschä händ gar keis Herz. Will wenn mer amä so chlinä armä Gschöpfli wo gar nüt gmacht hät so öppis atue wot, dänn hät mer überhaupt keis Herz!!!!!!! Für gar niemert und nüt!!!!

bin au diner mainig.. veronica...
jonu ez ischs jo bi miar glandet und so het mis au wider es gspänli.. bin scho a wiiil am suacha gsi und so hätt sich das gra ergääh.. und im summer chömend d zwerghasa und d meerschwii alli zema in es grosses ussaghääg

Oh wiä schön und Du schiensch ja aus sehr, sehr tierlieb z'si!!!!! Also häts sicher en super Platz gfundä bi Dir!!!!

joo.. i bsitza en halba zoo :D

und sit miar im elterahuus vo minera mamma wohnen .. hemmer mega vil platz für alli tier :)