Hund entdeckt auf ricardo.ch

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Das chas jo nid si - dä Arm tuet mir jo jetz scho leid - so öpper sött me chönne azeige - eifach unglaublich -chame do würkli nüt mache mit em Tierschutz oder so?

ohnei, ä rächti Bitch :(

Häsch de Nummere vo däre vo gester nid nomal aglüte ?
Die isch ja nid so unfründlich gsy, hani gmeint..

Ich schreibe gerade Ricardo eine Mail. Aber ich glaube nicht, dass der Tierschutz da was machen kann. Oder?

oh läck was für en seich aber ächt...

chan mer nöd usefinde ahand vo de chip nummere und so wo de hund etz isch? läck de arm :( chan mers grad vorstelle...so alei akettet irgendwo verusse :(

oh niina aber huet ab.... häsch würkli toll gmacht...!

Wieso hättire nomau söuä aalüte? I ha ja geschtr mit ihre ä feschti Abmachig gha, womr äxtra no hei gseit, dassire HÃœT s SMS schriebe, wenn gnau dasi aachume. U da hets kes Missvrständin gä, i ha aues nomau 2 mau wiedrhout geschtr am Telefon!!!

I regämi so uf, i chami chum beruhige u möcht dere doofe Chue am liebschte s paar mau gäbig eis zum Gring zwicke.

Söui mau alüte und säge, dass i interessiert bi am Hund? Vilicht verchauft si ne mir ja "nomau"

Ja wen du ja seisch, du heigsch e anderi Frau am Telefon gha,
denn isch die vo gest viellich fründlicher und chans eher kläre..

Nimmt mi nu Wunder, ober würkli ufen Hof cho isch, und nid eifach abgschobe worde isch.. Oder obs eifach drum gange isch, wer meh Geld bütet :(

Das het d Nadine scho gmacht u sie het uf d Nummere vo geschtr aaglüte... u sie het die Frou woni hüt mitere telefoniert ha gha am Telefon gha... u dr Pat isch wäg.

Oh, Niina das tut mir soooooo leid für dich, du hast dich so gefreut...
Aber verstehe wirklich nicht, warum er vor deiner Nase anderswo hingebracht wurde, zumal du ja alles organisiert hast...
Weiss wirklich nicht, was ich dir noch beruhigendes schreiben soll, es ist alles eine sauerei X(
So schlimm es im Moment tönen mag, du musst versuchen die Sache abzuhacken. Du (ihr) habt alles versucht, aber es soll nicht sein...
Ich glaube auch nicht, dass es was bringen würde bei Ricardo Meldung zu machen...
Man versucht den Menschen zu helfen (bzw Tieren), doch es wird nicht immer funktionieren...

Schade! hätt segärn am Telefon gha.... Cha ja französisch. Chli stürme mit ihre...

Kurzes Telefonat...
Es war wieder diejenige, die berndeutsch gesprochen hat. Habe aber konsequent franz gesprochen und da hat sie auch gewechselt. Sagte, dass sooo viele angerufen haben aber der Hund sei weg. Auf einen Bauernhof, wie Niina schon gesagt hatte.

Habe sie gefragt, ob sie noch mehr Hunde haben aber sie verneinte...

Wollte nur schauen ob da was schief gewickelt ist...

U gäu die cha perfekt Bärndütsch? Auso vo wäm bittesehr isch de ds Inserat gschriebe worde? Isch ja riesig schlächts Dütsch gsi!!!

Ja es isch perfekts bärndütsch gsi. Ev e billinguie. Aber dr Text isch garantiert vo öpper anderem gschribe worde...

Ricardo isch sehr schnäll im antworte. Hesch scho öppis becho?

Äbä, u i ha geschtr o mit öpper angerem telefoniert... auso bitte, blöd bini ja nid, i weiss doch wou mit wäm dasi telefoniert ha u mit wäm nid!

Nei, ha no nüt becho. Nume d Bestätigung, dasses isch gschickt worde. Abr isch ja oscho 4tu ab 8i gsi, wonis ha gschickt.

Ja es isch garantiert öpper anders gsi.

Chum isch e blödi Chue! Hoffe mr, dass är e guete Platz becho het und ev isch das ja e Mehrfamilie-Burehof wo au d Kinder und Enkelkinder mit em Hund zwüsche de Hühner spiele und ärs guet het, wenn är sich cha in Stroh imummele wes chalt wird dusse.

Status
Für weitere Antworten geschlossen.