Hund entdeckt auf ricardo.ch

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Ihr seit einfach SPITZE!!! Finde es ganz toll von euch!!!

Donnerstag und Freitag von 11 bis 14 uhr. Irgendwo bini ds Basu am ir Stadt umehopple ;)

Wäre es nicht besser ihn nicht noch umzubenennen...denn die endgültige Familie tut das sicher eh wieder.

Meinem JAro ging es so...und ich wollte auch wieder nen neuen NAmen und schluss endlich hörte er auf garnichts!
Heute hört er noch besser auf Schatzi als auf seinen Namen ;)

Jau freu mi! zum Glück kaner so schnell vo döt weg. Schrib mir doch bitte a sms wenden gholt häsch wies ihm goht und so. Würd mi no intressiera ;)

079 762 98 55

und sofort Bilder drii stella :D

Wia luagets jetz eigentlich mir der Familia us wo d Priscilla was gseit hät?

weiss noni, i gloube i muess sowieso zersch mau luege wie dä chliini Wurm zwäg isch u so. Abr wes guet louft, chömesimi ja de hoffentlech mau go bsueche u dr Chliini go aaluege!

Am gschidsta würdi dennn sowieso so schnell wia möglich mol zum Tierarzt ginen komplett durchchecka loh

yuuaah, nimmt mich ja Wunder wies dem Kleinen geht!!
freue mich schon auf den Bericht von Dir!

und by the way, bin am Donnerstag evtl in Basel um diese Zeit.. muss mich nur noch zwischen Basel & Luzern entscheiden, hihi

Ich würde den Kleinen auf keinen Fall umbenennen, kann zu Grosse Verwirrung auslösen, super EInwand von el-wisley!

Auso Bericht: I bi hüt am Bahnhof gsi u ha nomau s SMS gschriebe, wenn dasi gnau aachume (wie geschter besproche). När lütet mir ä jungi Frou vore angere Nummere uus aa u seit mir "Dr Pat isch scho wäg. I ha geschtr no einisch äs SMS vo euch erwarte." (i ha mit ihre abr ganz klar abgmacht, dassi hüt Aabe dr Pat am Bahnhof ds Biu chume go abhole so um die 8i). I ha när gfunge, dass das jetzt abr grad ganz komisch isch, mir heige ja geschtr telefoniert u das klar abgmacht. Sie: "Dä isch geschtr am Aabe no abghout worde u isch jetzt bi aute Lüt ufme Buurehof." I ha när wiedr erwiederet, dass mit geschtr abgmacht heige, dassine hüt chume go abhole u was de jetzt gnau passiert sig. Sie: "Dä isch jetzt wäg" u hetmr ds Telefon abghänkt.
Spetr hani no einisch aaglüte u hase gfragt, was gnau schief gloffe sig, öbs da irgend es Missvrständnis heigi gä odr so. Sie: "Dä isch jetzt wäg, was bringts da no ds stürme." I ha gfunge, dassi gar nid wöui stürme sondern eifach nur schnäu möchti klärä, was da gnau schief gloffe sig. U i heigi gar nid mit ihre telefoniert, i heigi geschtr mitere Dame telefoniert, wo Hochdütsch gredt heig miteme starke französische Akzänt (mitt derä woni vori telefoniert ha, die het perfekt Bärndütsch gredt u het o ä ganz angere Tonfaua gha). "isch ja jetzt gliich, u doch, dir heit mit mir telefoniert, i ha nur hochdütsch gredt, wüu dir heit hochdütsch gredt" (i ha ersch drmit aagfange, nachdämsimi uf Bärndütsch nid vrstange het). U när no "DÄ ISCH WÄG." u när hetsimer wiedr ds Telefon abghänkt.

U somit hani jetzt grad 55 Stutz i Sand gsetzt. Hallo... ds Gäud wachst bi mir nid ufde Böim u 55 Fr. si für mi vrdammt viu!
U dr armi Pat chunnt jetzt mit 2,5 Mönet zu aute Lüt ufne Buurehof. Die Lüt wirder wahrschienlech sogar überläbä u wird äuä ä dicke, vrwurmte u mit Ungezifer übersääte Chettehung.

DIE VRDAMMTI FOTZE (u nei, diesmau tuetmr das Wort gar nid leid)!!!

P.S. d Nummere woni geschtr druf ha aaglüte isch: 078xxxxxxx, u d Nummere vo hüt isch: 077xxxxxxx

Status
Für weitere Antworten geschlossen.