Gedankenfetzen...

ui Camila da gib ich dir scho rächt au als zürcheri :D :D :D und vor allem bi de musig tnts am beschte

da bini glicher meinig, aber weni ehrlich bin, bini au in züri "gross" worde, ha züri und bern gärn

Nelly,

aber Züürcher will sie ja niid ! Usser du wetsch behaupte, ich wär kei Züürcheri :eek: :D

ja ich meine die verschiedenen Dialekte...musst halt von Anfang an lesen :D

haha supper...

d bündner verstoht ma immer ;P

jade ich verstehe ein bissen von dem lichtensteiner dialekt da einer der mit mir ins agi training geht auch aus dem lichtenstein kommt:D

wusste gar nicht das ein soooooooooooo kleines ländle einen eigenen dialekt hat ?=) =) =)

@Caffy
Momol das passt scho häschmi am treffa mol o verstanda :D I schrib äz afach äxtra aso wiani red :D hihihi

@Catba
S isch ned so schwer zum verstoh. Da sogar anra luzerner Kollegin min Dialekt beibrocht

Sind froh dasi ned vom Tresaberg komm. Das tät ka sau verstoh. Unheimichs Kauderwelsch redens döta *hänzna*

Original von rockolaelephant

wusste gar nicht das ein soooooooooooo kleines ländle einen eigenen dialekt hat ?=) =) =)
Hihi du wirst staunen, wir haben 3 Dialekte die sich extrem unterscheiden und in jedem Dorf gibts auch noch sprachunterschiede die recht auffällg sind ;)

ui Jade ja also allzu vili site lang möcht ich de dialäkt au nöd läse ?( ?( ?(

Kei Angst Nelly, i ha mir bim schriba eh kli schwizerdialekt ahgwöhnt weli viel Kollega ir Schwiz ha und dia mi suss nur verarschen :D

Also vo mier us chasch gern na wiiter so schriebe,
ich mag so "ussergwöhnlichi" Dialekt.. wie Walliser oder Bündner *sabber* :D

hihi mitdem muemer halt rächnä gäu hihi. i finde bärndütsch super, und bündnerdialekt mega lustig und basler und st. galler dütsch schrecklich, aber dlüt sind glich lieb hehe